حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

بی هوا نفس کشیدن به رسم تکرار

ای خدا چی میکشم از این دنیا...دنیا عجیبی است هیچی دیگر به کام دلم نیست...زندگی یعنی دویدن آخرش هم به هیچی نرسیدن...هدف والا داشتن خوبه...دیگه همون هدفم ندارم...نمیگم نرسیدم... به خیلی هدف ها دیر یا زود رسیدم...ولی بعضی چیزا رسیدن به وقتش خوبه...خوبه وقتی برسی که ذوقش داری...سرده خیلی سرده از محیط گرفته تا قلبم که رو به سردی می‌ره...فصل جدیدی از زندگیم در حال رقم خوردن هست...سردرگمم ... خسته ام از همه...تا فکری می کنم همیشه در پرده افکارم همه چی به تو ختم میشه... تویی که همیشه میگی من نفهمیدم تو را...منم بزار بگم: هم تو هم هیچکس نفهمید من را...تا حرفی زدم محکوم به هزار و یک چیز شدم...منم احساس دارم...می فهمم...مگر می شود درد تو را حس نکنم...من اگر تو رو درک نکنم پس کی رو درک میکنم...تحمل اینکه منو نبینی سختمه...سختمه بی مهری...سختمه سکوت...سختمه انتظار...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد