حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

بعد از تو

امروز بعد یک روز کاری سخت ، اومدم خوابیدم و خواب  تو رو دیدم...خواب آخرین دیدار...دلم برات تنگ شده...ولی چه کنم نمی توانم تو را داشته باشم...بهتر هست از همون دور دوستت داشته باشم...من آدم بی وجدانی نیستم ولی با شرایط پیش آمده چه میشه کرد...ازم دلخور نباش...باید قوی بود هم تو و هم من...

پی نوشت:

کاشکی اون روز میدونستم آخرین باره که می بینمت سیرتر نگات می کردم... شاید ببینمت دوباره تو دنیایی که آدمک نداره...منو ببخش نتونستم آدم خوبی برات باشم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد